Додаток Кредобанку - інтернет-банкінг

Кредодірект

Вхід в особистий кабінет варто здійснювати з ПК. Поки що інтернет-банкінг реалізований значно краще, ніж додатки для мобільного. Більш того, інтернет-банк з мобільного вимагає підключення особлива послуга - одноразових паролів для ідентифікації користувача.

Якщо вас про це не попередили, увійти в банкінг з мобільного ви не зможете. Як відзначають користувачі програми, функціонал, доступний з сайту просто через інтернет, набагато ширше і зручніше.

додаток КредоДірект

Додаток Кредобанку було випущено в 2014 році. У 2018 році розробники провели кілька модернізацій:

  • оптимізація КредоДірект для власників смартфонів з встановленою мобільної ОС Android 8 версії;
  • додано розділ «Карти», в якому можна переглядати виписку по зроблених операціях;
  • додаток може запам'ятовувати персональні дані клієнта для входу в систему.

Мобільний додаток КредоБанку сумісно з версією ОС Android 2.2 і iOS 8, завдяки чому воно є для широкого кола користувачів старих мобільних пристроїв. Користувачі мобільних пристроїв Apple можуть завантажити додаток з апстора від КредоБанку. Для користувачів смартфонів від Android КредоДірект доступний в плеймаркете.

кредодірект

функції КредоДірект

Клієнти банку можуть скористатися такими функціями в мобільний банкінг:

  • перегляд залишків і виписки по карткових рахунках;
  • перегляд інформації за діючими депозитами і кредитами;
  • управління лімітами на вчинення платежів;
  • блокування та розблокування платіжних карт;
  • поповнення мобільного (стягується комісія 1 грн);
  • переказ коштів між своїми рахунками всередині банку;
  • створення шаблонів платежів в додатку;
  • переказ коштів за реквізитами рахунку в інших банках України.

При переказі коштів на карту іншого банку (наприклад, Приватбанку) необхідно вказувати повністю всі реквізити фінустанови - код МФО, номер рахунку, одержувач (ПАТ КБ Приватбанк), ідентифікаційний номер фінустанови, призначення платежу в такому вигляді - Поповнення карти «номер карти», ПІБ одержувача, інн одержувача.


Всі операції в КредоДіректе, крім поповнення мобільного, підтверджуються одноразовими паролями або sms-авторизацією. Отримати паролі або підключити sms-авторизацію можна в будь-якому відділенні фінустанови, з собою потрібно мати паспорт та інн.

Реєстрація в мобільний банкінг

  1. Для того, щоб почати користуватися додатком на телефон від КредоБанку, клієнт повинен мати відкритий картковий рахунок в банківській установі.
  2. Новим клієнтам необхідно звернутися до найближчого відділення банку з паспортом для отримання платіжної картки і під'єднання до системи мобільного банкінгу.
  3. Разом з платіжною карткою клієнт також отримає договір, в якому в пункті 4 буде вказано персональний ідентифікатор - він необхідний для входу в web-банкінг і мобільний додаток. Пароль знаходиться в білому конверті PIN-mailer, його видасть співробітник КредоБанку при підключенні до системи КредоДірект.
  4. Пароль, виданий співробітником банку - одноразовий. Його необхідно поміняти при першому вході в систему. Пароль повинен вміщати від 8 до 16 символів - латинських букв і цифр. Перший вхід в систему потрібно обов'язково проводити в web-версії банкінгу.

Якщо раптом власний пароль був загублений, для відновлення доступу до системи КредоДірект необхідно звернутися у відділення банку з паспортом, інн і отримати новий PIN-Mailer.

Комісії та тарифікація за користування КредоДіректом

У мобільний банкінг існують комісійні збори за проведення операцій.

Тарифи на послуги відображені в таблиці.

  • доступ до КредоДірект;
  • обслуговування в системі;
  • повторна видача паролів для відновлення доступу до мобільного банкінгу
    (Друга і наступна видача PIN-Mailer);
  • переказ коштів всередині банку в будь-якій валюті
безкоштовно
Вартість видачі TAN-картки з одноразовими паролями для здійснення операцій
в мобільний банкінг
40 грн
Поповнення послуг мобільного зв'язку (без використання одноразового пароля)1 грн
Перекази коштів на рахунки інших банків у гривні
  • до 10 000 грн - безкоштовно;
  • більше 10 000 грн - 0.2% (хв. 1 грн. - макс. 300 грн.)

 

безконтактні платежі

Для безконтактних платежів у КредоБанку є окремий додаток - KredoPay. Додаток з плеймаркета від Кредобанку доступний для скачування користувачам мобільних пристроїв на Android версії не нижче 6.

Користувачі мобільних пристроїв від Apple не можуть скористатися безконтактними платежами - КредоБанк ще не підключений до системи безконтактних платежів Apple Pay.

Процедура додавання карти для безконтактних платежів:

  1. Для того, щоб додати платіжну карту, переконайтеся, що Ваш смартфон оснащений модулем NFC.
  2. Зайдіть в KredoPay, введіть номер мобільного телефону.
  3. Натисніть на велику іконку посередині, щоб почати додавання карти.
  4. Заповніть реквізити карти (номер, термін дії, CVV-код, ПІБ власника, зазначені на карті)
  5. Дочекайтеся дзвінка співробітника для підтвердження заявки на додавання карти.


 

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(0 голосів, в середньому: 0 з 5)
наверх