Приватні розповів, що робити, якщо банкомат «з'їв» гроші

Приватні

державний ПриватБанк прокоментував інцидент з терміналом який «з'їв» 3000 гривень одного з клієнтів. У банку спробували розібратися в даній ситуації і дати пояснення.

Про це повідомляє Бізнес.медіа з посиланням на відгук клієнта на сайті Мінфін, передає ОлФін.

Користувач розповів, що банкомат Привату "з'їв" 3 тис. Грн і перестав працювати.

У відповідь на даний відгук, представник служби підтримки фінустанови повідомив про причини такої ситуації та можливі рішення.

Читайте також: Як скоротити переплату по кредиту

Перш за все банк намагається допровести операцію на початкову карту. На жаль, з технічних причин, це виходить не завжди. Якщо користувач не є клієнтом банку і сума поповнення до 100 грн, то її можна повернути на телефон.

У разі, коли сума платежу до 500 грн - на PrePaid карту.

Якщо ж сума більша, то повернути її можна тільки отримавши безкоштовну карту.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(0 голосів, в середньому: 0 з 5)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

наверх