Кількість звернень споживачів фінпослуг виросло в 1,5 рази, - НБУ

Кількість звернень споживачів фінпослуг виросло в 1,5 рази, - НБУ

Центральний банк нашої країни в першому кварталі нинішнього року отримав і опрацював близько 10 тисяч звернень споживачів фінпослуг - це в 1,5 рази більше, ніж в попередньому кварталі.

Про це ОлФін дізнався зі звіту фінрегулятора.

Кількість дзвінків зросла в 2,5 рази і досягла 5600 звернень. Громадяни стали частіше звертатися за поясненнями. Зокрема, про проблеми, що виникли через карантинних обмежень в березні.

З головних порушень в банках за вказаний період були виявлені такі:

  • маніпуляційна інформація щодо ставки по кредити;
  • приховування додаткових платежів по кредиту;
  • порушення умов повернення позики;
  • самовільне збільшення кредитного ліміту;
  • списання коштів в рахунок погашення боргу;
  • нарахування відсотків на раніше нараховані відсотки.

Нагадаємо, Нацбанк зможе визнавати систему фінансового моніторингу банків неефективною і вимагати її поліпшення.

Читайте також: FAQ по «кредитних канікул» на час карантину

Прибуток банківського сектора в I кварталі 2020 виросла на 23,8% в порівнянні з відповідним кварталом минулого року і склала 16 мільярдів гривень. Однак далі таких показників чекати не варто, заявили в Фінрегулятор і додали, що в нинішньому році можуть ще більше знизити облікову ставку.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(0 голосів, в середньому: 0 з 5)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

наверх