
Центральний банк нашої країни в першому кварталі нинішнього року отримав і опрацював близько 10 тисяч звернень споживачів фінпослуг - це в 1,5 рази більше, ніж в попередньому кварталі.
Про це ОлФін дізнався зі звіту фінрегулятора.
Кількість дзвінків зросла в 2,5 рази і досягла 5600 звернень. Громадяни стали частіше звертатися за поясненнями. Зокрема, про проблеми, що виникли через карантинних обмежень в березні.
З головних порушень в банках за вказаний період були виявлені такі:
- маніпуляційна інформація щодо ставки по кредити;
- приховування додаткових платежів по кредиту;
- порушення умов повернення позики;
- самовільне збільшення кредитного ліміту;
- списання коштів в рахунок погашення боргу;
- нарахування відсотків на раніше нараховані відсотки.
Нагадаємо, Нацбанк зможе визнавати систему фінансового моніторингу банків неефективною і вимагати її поліпшення.
Читайте також: FAQ по «кредитних канікул» на час карантину
Прибуток банківського сектора в I кварталі 2020 виросла на 23,8% в порівнянні з відповідним кварталом минулого року і склала 16 мільярдів гривень. Однак далі таких показників чекати не варто, заявили в Фінрегулятор і додали, що в нинішньому році можуть ще більше знизити облікову ставку.