НБУ змінить правила захисту прав споживачів фінпослуг

нбу

Національний банк України підготував Концепцію захисту прав споживачів фінансових послуг.

Про це повідомляє ОлФін з посиланням на дані НБУ.

Пропонується, зокрема, уніфікація підходів до розкриття даних про вартість фінансових продуктів і послуг, щоб уникнути некоректної інформації та сприяння чесній конкуренції.

Також НБУ має намір зробити однаковими формати спілкування українських банків зі своїми клієнтами при отриманні від них скарг. Будуть розроблені певні терміни розгляду скарг, а також зміст звернень клієнтів і відповідей на них.

Крім того, регулятор розширить функцію захисту прав споживачів в самому Національному банку. НБУ збільшить кількість співробітників, які будуть реагувати на звернення українців. Таким чином, покращиться поінформованість населення про свої права, з одного боку, а Національний банк зможе перевіряти дотримання банками правил ринкової поведінки - з іншого.

Фактично НБУ стане «захисником останньої інстанції» для споживачів фінансових послуг у випадках, коли фінансові установи не в змозі забезпечити захист їх прав.

До речі, днями НБУ назвав ТОП-5 прибуткових банків.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(0 голосів, в середньому: 0 з 5)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

наверх