
З 7 жовтня Нова пошта призупинила надання послуги «Сейф-Сервіс», пілот якої запустила в серпні.
Про це ОлФін дізнався з повідомлення компанії.
Нагадаємо, за допомогою «Сейф-сервісу» продавець замовляв послугу через додаток Нової пошти або бізнес-кабінет. При цьому гроші за товар не йшли відразу на рахунок продавця, а резервувалися.
Тільки після того, як покупець оглядав і забирав посилку, гроші перераховувалися на карту продавцеві.
Читайте також: Пенсіонерів попереджають про випадки шахрайства
«На жаль, ми бачимо, що послугою почали зловживати шахраї. Вони нібито від імені «Нової пошти" надсилають клієнтам смс-повідомлення з номером неіснуючої експрес-накладної та посиланням на підроблений сайт для оплати.
Ми постійно блокуємо такі сайти і номера, але шахраї не зупиняються. Тому, щоб захистити своїх, клієнтів компанія вирішила призупинити дію послуги », - повідомляють в компанії.
Також в «Новій пошта» відзначають, що всі угоди, які були створені клієнтами до моменту відключення послуги, будуть проведені в звичайному порядку.