Ощадбанк запустив чат-бот в Facebook

Ощадбанк

клієнти Ощадбанку відтепер можуть зв'язуватися з фінустановою за допомогою чат-бота в Messenger.

як ОлФін стало відомо з повідомлення банку, знайти чат-бот можна за адресою m.me/Oschadbot або facebook.com/oschadbot.

Також він доступний на сайті Ощадбанку і в Telegram по імені @Oschadbot.

За допомогою чат-бота можна, зокрема, перевіряти баланс карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень, замовляти виписки з рахунку по електронній пошті, перевіряти заборгованість на рахунку, блокувати і активувати карти, знімати ліміти, уточнювати статуси карти, останньої транзакції і доставки карти, статус грошового переказу, підключати SMS-банкінг, продовжувати термін дії карти або активувати можливість зняття готівки без карти.

Якщо клієнт хоче проконсультуватися щодо банківських продуктів або послуг, він може також замовити зворотний дзвінок консультанта контакт-центру.

При цьому Ощадбанк обіцяє, що список сервісів чат-бота буде розширюватися.

Нагадаємо при цьому, що Ощадбанк, будучи лідером за кількістю відділень в Україні, в 2018 році також закрив найбільшу їх кількість.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(2 голосу, в середньому: 5 з 5)

2 коментарі до “Ощадбанк запустил чат-бот в Facebook”

  1. Аватар коментатораИрина :

    Здратвуйте скажіть будь ласка, фінансуванням було соціальна допомога, київська область Обухівський район

    1. Аватар коментатораЮлия :

      Добрий день. Ми не знаємо всіх деталей. Зверніться, будь ласка, в Ощадбанк або в його чат-бот, про який мова в новини.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

наверх