
У мережі інтернет клієнти державного ПриватБанку масово скаржаться, що банк обнуляє і зменшує кредитні ліміти без попередження. Більшість українців дізналися про це здійснюючи покупки, і тепер радять всім клієнтам банку перевірити свій кредитний ліміт.
Про це ОлФін дізнався з публікації Мінфіну.
У відгуках люди говорять, що причин для таких дій у банку не було, адже клієнти з «зменшеним лімітом» мають хорошу кредитну історію і завжди погашали позики вчасно.
У прес-службі Приватбанку говорять, що ріжуть ліміти в інтересах клієнтів. Мовляв, банк не хоче, щоб позичальники залазили в борги, які в майбутньому можуть для них стати непосильним тягарем.
Крім того, клієнтів про зміни обіцяють повідомляти завчасно.
Читайте також: Кредитна карта VS дебетова з овердрафтом: що вигідніше
Нагадаємо, за минулий тиждень кількість і обсяги платежів і банківських операцій, які клієнти проводять онлайн в Приват24 виросли на 27%. Фінустанова продовжить дію карт для виплат на три місяці. У разі, якщо карта припиняє бути дійсною в період карантину, Її можна буде використовувати ще дев'яносто днів. Банк також не штрафуватиме під час карантину за прострочення по оплаті позик і кредитів.