В Приваті пояснили, чому ріжуть кредитні ліміти

В Приваті пояснили, чому ріжуть кредитні ліміти

У мережі інтернет клієнти державного ПриватБанку масово скаржаться, що банк обнуляє і зменшує кредитні ліміти без попередження. Більшість українців дізналися про це здійснюючи покупки, і тепер радять всім клієнтам банку перевірити свій кредитний ліміт.

Про це ОлФін дізнався з публікації Мінфіну.

У відгуках люди говорять, що причин для таких дій у банку не було, адже клієнти з «зменшеним лімітом» мають хорошу кредитну історію і завжди погашали позики вчасно.

У прес-службі Приватбанку говорять, що ріжуть ліміти в інтересах клієнтів. Мовляв, банк не хоче, щоб позичальники залазили в борги, які в майбутньому можуть для них стати непосильним тягарем.

Крім того, клієнтів про зміни обіцяють повідомляти завчасно.

Читайте також: Кредитна карта VS дебетова з овердрафтом: що вигідніше

Нагадаємо, за минулий тиждень кількість і обсяги платежів і банківських операцій, які клієнти проводять онлайн в Приват24 виросли на 27%. Фінустанова продовжить дію карт для виплат на три місяці. У разі, якщо карта припиняє бути дійсною в період карантину, Її можна буде використовувати ще дев'яносто днів. Банк також не штрафуватиме під час карантину за прострочення по оплаті позик і кредитів.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(0 голосів, в середньому: 0 з 5)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

наверх