Час читання ~ 8 хв.

Продаж корейської косметики в Інстаграм: особистий досвід

Продаж корейської косметики через інстаграмм

«Мій ранок починається з того, що я заходжу в Інстаграм, смакуючи безліч нових повідомлень ... а під весь товар, який я замовляю, відведена окрема кімната зі стелажами» ... Ми сиділи з Аліною, власницею сторінки в Інстаграм з продажу корейської косметики MOYA, в кафе і обговорювали, наскільки реально відкрити бізнес корейської косметики. Публікуємо її розповідь.

зміст:

  1. народження бізнесу
  2. Шахраї
  3. асортимент
  4. розкрутка
  5. персонал
  6. Співпраця з блогерами
  7. перші помилки
  8. клієнти
  9. конкуренти
  10. Найскладніше в роботі
  11. витрати

народження бізнесу

Ідея продавати корейську косметику народилася з двох пробників, презентованих мені з-за кордону подружкою 3 роки тому. Моя шкіра настільки змінилася в кращу сторону після використання пробнічков, що я почала шукати магазин, де могла б придбати їх в повному розмірі. Але подібних магазинів було мало, так що я вирішила відкрити сторінку в Інстаграме з продажу косметики, і чоловік підтримав мене в цьому прагненні.

Читайте також: Як відкрити манікюрний салон і скільки це коштує

Перше - ми знайшли український інтернет-магазин, який торгував корейської косметикою, і зробили перший оптовий замовлення на $280. Засоби я вибирала навмання, то що було топовим на той час, а це - равликову серія. Асортимент був невеликим (3 види тонера, 3 види різних масок, 2 крему).

Пам'ятаю першого клієнта і замовлення. Це була нічна маска зі свинячим колагеном бренду Есфорліо і тонер від Сікрет Кей з молочними протеїнами.

Другу закупівлю ми робили безпосередньо в Кореї. Нам хотілося більшого асортименту, тому я почала серфить інтернет в пошуках постачальників безпосередньо (благо, я добре знаю англійську). Знайшла адреси офіційних представництв корейських брендів, написала листа і незабаром ми почали працювати з перевіреними конторами. Мінімальна сума закупівлі склала $500-1000 (у різних представників по-різному).

При цьому, корейці не дуже щедрі на подарунки. Скажімо, в замовлення на $700-800 вони відправляють 10 пробників. Відповідно, мені доводиться купувати їх окремо. Щомісяця це додаткові $17-23. В замовлення для клієнтів я кладу 3-5 пробника.

З тих пір як неоподатковувану суму посилки зменшили до $100, доводиться замовляти товар маленькими партіями.

Шахраї

Не обходилося і без неприємних моментів. Кілька разів приходили посилки з нестачею. Хоча корейці - дуже обов'язковий народ - 10 раз все перевірять перш, ніж вислати товар.

Читайте також: Афери в онлайн-шопінг: як впізнати фейковий магазин

Складніше вже з російськомовними людьми, що живуть в Кореї. Одного разу ми зв'язалися з жінкою-постачальником (вона закуповувала косметику за оптовими цінами), домовилися про постачання, вибрали бренди ... Вона скинула прайс. Але після передоплати $1000 посилка не прийшла. Звичайно, ми самі були винні, що довірилися і не уточнили відгуки про продавця.

У наступні рази ми ретельніше перевіряли постачальника, уважно читали відгуки і домовлялися про часткову передоплату. Це виглядало так

  1. Я висилаю 30 % передоплати;
  2. Постачальник відправляє посилку і кидає мені скрін;
  3. Я оплачую ще частина суми;
  4. Товар приходить;
  5. Я оплачую залишок.

асортимент

Я вибираю товар інтуїтивно, і тільки потім - докладно вивчаю продукти. Спочатку я складала асортимент навіть не моніторячи інтернет. Три роки тому корейська косметика була в новинку, багато з великою охотою готові були пробувати щось нове. Зараз здивувати клієнтів стає все складніше.

Читайте також: Як оцінити свою справу? простий інструмент

Але якщо раніше ми починали все з 20 одиниць різного краму, то зараз це - до 300. Ми розуміємо, що клієнти повинні мати можливість вибору.

розкрутка

Перший час ми розкручували нашу сторінку в основному методом массфоловінг. Але зараз подібне не вітає (можуть і аккаунт закрити). Кілька згодом ми почали активно брати участь в розіграшах, відправляти блогерам продукцію на огляди. Кількість передплатників зросла спочатку до 10, а потім і 15 тис.

Пізніше ми брали участь в іменних розіграшах і долучали більш топових блогерів, проводили розіграші вже на своїй сторінці. Кілька разів замовляли рекламу в місцевих львівських журналах. Але вони, в основному, були безглуздими, тому основний бюджет розраховували на блогерів і розкрутку через інструменти Інстаграм. В середньому щомісяця у нас йшло $77-194 на розкрутку.

Що ми активно використовуємо зараз? Це таргетингової реклама. Від себе можу порекомендувати:

  • іменні розіграші, які проводять конкретні блогери. Вони користуються попитом у передплатників і підвищує рівень їх довіри до продукту;
  • подарункові бокси. Користувачам подобається вигравати не просто конкретні товари, а мікс продуктів: білизна і косметику, наприклад.

У Інстаграме все залежить від сезонності і настрою користувачів.

персонал

У нас немає найманих працівників. Абсолютно всю роботу по магазину ми робимо разом з чоловіком. Він відповідає за розкрутку, бере на себе організацію гівевеев, переговори з блогерами, шукає різні іменні розіграші. Я займаюся контентом, описом, листуванням, спілкуванням, посилками і їх відправкою.

Якщо 3 роки тому діяльність в ИНСТА швидше була моїм хобі (витрачали 2-3 години в день), то зараз це - основна діяльність (3-4 години в день йде на спілкування і 5-6 годин на опис, фото, Сторіс).

Читайте також: На порозі майбутнього: робота стане привілеєм

Відносно фото: і раніше, і зараз фото для інстр роблю я. Ми не користуємося послугами фотографів або студіями. Просто виходимо на природу, шукаємо цікаві локації, кафешки, а іноді вдома (з різними лампами і декораціями).

Співпраця з блогерами

У кожного блогера свої умови співпраці. Виключно по бартеру працюють в основному початківці блогери, у яких від 10 тис. Передплатників. Ті ж блогери, кількість передплатників яких стартує від 25-30 тис. Чоловік, працюють і на грошовій основі.



Розкрученим блогерам (оплата стартує від $200-400) я не пропонувала косметику на тестування. В основному я працювала з початківцями або блогерами середнього рівня (ціна варіювалася від $20-40 до $77-116). Це одноразова сума, яка залежить від обраної послуги (пост, Сторіс або огляд, проведення розіграшу). Але це максимум, який я могла виділити на рекламу блогера. На бартер я пропонувала косметику, з урахуванням інтересів людини (засоби для волосся, екокосметіка, якщо людина захоплювався правильним харчуванням і фітнесом).

перші помилки

  1. неточні розрахунки. Через пару місяців роботи ми зрозуміли з чоловіком, що абсолютно неправильно заклали суму між закупівельною ціною і тим, що заробимо. Ми дуже багато вклали в розкрутку і пакувальні матеріали (ништяки типу наклейок і візиток). Ми не просто не вийшли в нуль - ми пішли в мінус і вже подумували кинути наша справа. Але потім стартували ще раз, продумали ціноутворення, порахували витрати і виділили бюджет на розкрутку і витратні матеріали. З третього місяця ми почали заробляти (до 4 місяця роботи наш дохід склав близько $200).
  2. низькоякісний товар. Спочатку я працювала з низькоякісними брендами - як більш доступними за ціною для покупців. І, якщо раніше моя продукція могла коштувати в районі $7-11, то зараз це $15-30 і вище - зараз я пропоную продукцію більш високого цінового сегмента і відповідно, більш якісну.
  3. Погане знання продукту. Три роки тому я не особливо розбиралася в складах пропонованих продуктів, тому відгуки від покупців траплялися не дуже хороші. Мені довелося переглянути асортимент і глобально підійти до підбору засобів. Зараз я б починала виключно з якісних продуктів, нехай і більш дорогих і з меншим охопленням покупців, але які отримували б позитивні відгуки.

клієнти

Літо я вважаю глухим сезоном (буквально 2-3 замовлення в день). В основному люди витрачають гроші на відпустку. Топові ж місяці - осінь-зима, період свят і до березня-квітня (від 15-20 замовлень в день).

Не можна забувати і про конкуренцію: кількість сторінок з продажу корейської косметиці в Інстаграм зростає, продавці демпінгують ціни, відповідно, клієнтам є з чого вибрати. Я рада, що у мене є постійні клієнти, з якими я регулярно працюю. Вони лояльні до мене і цінують якість і рівень моїх послуг.

Читайте також: Міжнародний переклад: 3 сервісу, про які ви могли не знати

Ми також відправляємо товари в Європу (Іспанія, Італія, Польща, Швеція) - 2-3 замовлення в місяць. В основному це російськомовні клієнти, які дізналися про нас і хочуть спробувати щось нове по догляду.

конкуренти

На мій погляд, багатьом продавцям косметики не вистачає любові до своєї справи. Часто заходиш на сторінку в Інстаграме, а там - ні якісного фото (або скопійовані з інтернету), ні ділового опису для чого продукт і для кого, ні ціни. Уяви, що ти прийшла в супермаркет, де на товарах відсутні цінники, і доводиться постійно бігати на касу і уточнювати ціну. Такий підхід дратує.

Читайте також: Платіжна карта: отримаєте більше прямо зараз!


Мої рекомендації тим, хто створював би зараз магазин в Інстаграме з нуля - упор на якісний контент, максимально детальні опис, лояльні ціни і спілкування з клієнтами, ну, і головне - вкладати душу в свою справу, тому що це завжди видно.

Найскладніше в роботі

Найважчим у своїй діяльності вважаю вічну гонитву за покупцем. Наприклад, у неділю я хочу відпочити, але розумію, що все одно потрібно працювати для підтримки на належному рівні інтересу до сторінки.



З позитивного - це неймовірне задоволення від довіри людей, від того, що вони радяться зі мною, ставлять завдання по догляду за шкірою, які я вирішую. Це надихає, тому що я можу зробити чиєсь життя легше і краще.

витрати

Приблизні витрати помісячно такі:

Стаття витратперіодичністьСума (приблизно), $
закупівля товаруПо необхідності700-1000
Розкрутка (реклама в Інстаграме, оплата блогерам)По необхідності77-200
Витратний матеріал (упаковка, стрічки, наклейки, картонні коробки)По необхідності40-60
закупівля пробниківщомісяця17-23
доставка посилокщодня0 (до пошти ходжу пішки)

Читайте також: Як економити в офісі і вдома

Як бачимо, почати свій невеликий, але улюблений бізнес, не так вже й складно. При цьому, оскільки поріг входження в бізнес невисокий, на ринку все більше конкурентів. І ось тут якраз стає важливим уміння розташувати покупців своїм ставленням і грамотним ціноутворенням. Таким як у Аліни і її магазину Moya.ua.

Удачі в вашому бізнес-плаванні!

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(9 голосів, в середньому: 4 з 5)

Один коментар до “Продажа корейской косметики в Инстаграм: личный опыт”

  1. Аватар коментатораНаталья :

    Очень познавательно для меня. Спасибо) Сохранила себе статью, перечитаю еще

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

наверх