Час читання ~ 3 хв.

Стартапи: поради та інструкції

Стартапи

Startup перекладається з англійської як «стартує». Термін введений в ужиток в 1939 році групою ентузіастів, які придумали і «оживили» унікальний проект, нині відомий як Хьюлетт-Паккард. Сьогодні цим новомодним словом називають будь-яке комерційне ноу-хау як в реальному світі, так і в онлайні. Чи вірно це? Не зовсім. Що насправді мається на увазі під стартапом? Давайте розберемося.

зміст:

  1. Стартап - бізнес-ідея з перспективами
  2. Етапи створення стартапу
  3. Рекомендації бувалих:

Стартап - бізнес-ідея з перспективами

Startup - успішна бізнес-ідея як комерційна, так і гуманітарна. Важливий момент! Проект повинен бути абсолютною новинкою. Ексклюзивом. Тобто, якщо ви взяли чиюсь розробку і дали їй життя - це не стартап. Приклад: створена Марком Цукерберг соціальна мережа Facebook - це startup, а дітище Павла Дурова Вконтакте, тобто по суті, ремейк Фейсбуку - немає.

Ще кілька прикладів «постріл» ноу-хау, які принесли серйозний прибуток своїм творцям: Youtube, Wikipedia, Skype.

Отримати кредит

Етапи створення стартапу

Як уже зазначалося, стартап повинен бути успішним. Важлива ідея. Вона повинна заводити і надихати. Якщо люди хочуть скористатися вашими пропозиціями, а інвестори шикуються в чергу, щоб вкласти в бізнес-ексклюзив свої гроші, значить ви на вірному шляху.

Як правило, процес створення та розкрутки проекту включає шість етапів.

етапвтіленняОсобливості
Pre-seedАналіз потреб цільової аудиторії, для якої призначається стартап.Поки це тільки ідея без плану дій.
Seed- «посів»Моніторинг ринку на предмет попиту і пропозицій, розробка алгоритму втілення ноу-хау.Пора шукати комерційних партнерів.
МодельРозробка прототипу майбутнього дітища.Особливості прототипу - обмежений функціонал, життєздатність виключно в ідеальних умовах.
Альфа-версіяГотовий продукт тестується на скромній аудиторії.Етап виявлення недоліків і внесення правок.
Закрита бета-версіяПроект працює і просувається, залучаючи клієнтів.Вже є бажаючі вкласти гроші.
Відкрита бета-версіяГлобальна розкрутка з активним залученням користувачів.Перші продажі, укладання договорів з клієнтами та інвесторами.

 

При стоїть ідеї, грамотній розробці та втіленні проекту після проходження всіх названих етапів його наздожене успіх.

Рекомендації бувалих:

  1. Генеруйте ідеї і записуйте їх. Носіть з собою спеціальний блокнот.
  2. Зрите в майбутнє. Вам потрібно буквально передбачити, що буде затребуваним через рік-два. Наповнюйтесь інформацією і аналізуйте потреби людей.
  3. Вивчайте область, в якій плануєте просувати свій проект. Успіх - це багатогранні знання і копітка робота.
  4. Діліться накопиченої інформацією і не скупіться на допомогу. Наприклад, ви стали експертом в області веб-дизайну, які не приховуйте свою майстерність! При нагоді пропонуйте свої послуги. Нехай навіть поки за скромний гонорар або безкоштовно.
  5. Відкривайте нові горизонти і ринки. У цьому вам допоможе аналіз світових тенденцій у сфері вашого стартапу.
  6. Шукайте інвесторів.

підібрати кредит

Без грошових вливань проект розкрутити неможливо. Без них виходу на серйозний рівень не буде. У світі фінансуванням стартапів займаються два види інвесторів:

  • венчурні компанії - у них немає свого капіталу, в їх розпорядженні пайові інвестиційні фонди, а також активи пенсійних фондів і страхових організацій;
  • «Бізнес-ангели» або приватні інвестори - для фінансування вони вибирають найбільш «життєздатні» проекти.

Для пошуку зацікавлених інвесторів варто брати участь в конкурсах, конференціях, форумах, організаторами яких часто виступають венчурні компанії або інші комерційні організації. Розповідаючи про себе і свій продукт на спеціалізованих майданчиках або навіть просто в соцмережах, ваші шанси залучити інвестиції значно зростають!

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(3 голосу, в середньому: 5 з 5)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

наверх