
Соціальні мережі стали частиною нашого життя і ефективним каналом просування товарів і послуг. Сьогодні в Instagram продається все - від аксесуарів для волосся до елітної нерухомості. Попит народжує пропозицію, кожен день в мережі потрібен новий, свіжий контент, а значить, і люди, які його роблять.
зміст:
- Масколеп
- Менеджер по роботі з блогерами
- Адміністратор Instagram-аккаунта
- Таргетолог
- Конструктор Лендінзі в месенджерах
- Де вчать всім цим професіям
- Де новачку шукати замовників
Олфін представляє вашій увазі топ-5 професій, які можна освоїти в найкоротший час і з якими можна заробляти в соціальних мережах вже сьогодні.
Масколеп
Маски в Інстаграм для більшості користувачів - нова розвага. Сьогодні за їх допомогою можна підвищити впізнаваність бренду, висвітлити соціальні питання, залучити аудиторію і навіть розповісти про деяке заході.
Щоб маска стала доступна, людина повинна бути підписаний на її власника. При використанні маски в stories завжди є згадка чия маска, що залучає нових передплатників в профіль.
Виходить, для брендів і блогерів маски - дуже ефективний і при цьому не заїжджений спосіб просування. Причому якщо перші маски пропонував сам Instagram, то з 2019 роки її автором може стати кожен бажаючий.
Зробити її можна в додатку SPARK AR, яке по інтерфейсу нагадує Photoshop. По суті, це доповнена реальність, так що створити її непросто. Свою маску хочуть багато, а освоювати складний софт готові не всі. Звідси нова і дуже затребувана професія - маскодел.
Скільки можна заробити
Ціни на маски стартують від 4 000 грн. Якісний продукт від відомого розробника коштує від $ 500. В місяць можна робити до 10 масок.
де навчитися
Безліч безкоштовних відеоуроків можна знайти на Youtube, а якщо самому розбиратися не хоче або не може, можна пройти платний курс, наприклад, тут. Автори обіцяють, що першу маску ви зможете створити всього за 1 день.
Ціна навчання доступна - від 690 до 2 990 рублів (270-1166 грн).
Зверніть увагу: для проходження курсу потрібен комп'ютер, який здатний працювати з графікою.
Менеджер по роботі з блогерами
Блогери, лідери думок або інфлюенсери - публічні особи, у яких є певна аудиторія і вплив на неї. Просування товарів і послуг за допомогою нативної (прихованої, замаскованої під рада) реклами у блогерів відмінно працює.
В обов'язки менеджера по роботі з блогерами входить підбір лідерів думок, з «цільової» для просувається товару або послуги аудиторією. Після затвердження блогерів замовником потрібно налагодити контакт з блогером і домовитися про співпрацю. Окреме завдання - постановка технічного завдання, контроль виходу рекламної публікації, запит статистики і, звичайно ж, аналіз ефективності рекламного поста.
Цікавий факт: сьогодні блогером вважається людина з аудиторією від тисячі передплатників. Головне, щоб аудиторія була активна, жива, цільова і довіряла лідеру думок. Як показує практика, робота з мікро-інфлюенсерамі більш результативна, ніж з блогерами-мільйонниками.
Скільки можна заробити
Оплата роботи менеджера договірна. Як правило - 10% від вартості рекламної кампанії, а також премії та бонуси, якщо менеджер заощадив бюджет клієнта. Заробляти «зі старту» реально від 10 000 грн в місяць.
де навчитися
Отримати спеціальність «Менеджер по роботі з блогерами» можна безкоштовно.
Наприклад, на курсі у Валерії Семенової @ pr.udalenka. Періодично Валерія проводить безкоштовний 5-денний тренінг, в процесі якого можна освоїти віддалену професію і навіть знайти перших замовників.
Для навчання і роботи потрібен тільки смартфон з підключенням до інтернету. Щоб знайти перших замовників, автор курсу радить самої написати компаніям, салонам і іншим бізнес-акаунтів, яким цікава реклама.
Бажають глибше зануритися в світ роботи з блогерами можуть пройти у Валерії повний і платний двомісячний курс.
Адміністратор Instagram-аккаунта
Мати свою сторінку в Інстаграм і просувати через неї товари / послуги вигідно всім, від великих брендів до манікюрного салону, розташованого в вашому ж будинку. Ось тільки вести цю сторінку, наповнювати її якісним контентом, вести діалог з передплатниками, відповідати на запити і коментарі - це робота, яку зазвичай робити нікому.
В обов'язки адміністратора Instagram-аккаунта входить складання плану публікацій, написання і публікація постів, складання Сторіс, спілкування, залучення нових передплатників.
Скільки можна заробити
Робота на цій посаді можлива за відсоток або на ставку. Середня вартість роботи адміністратора без досвіду - від $ 300 в місяць, при цьому одночасно можна вести до 5 аккаунтів.
Часто у вимогах до адміністратора інстаграм-аккаунта можна зустріти настройку таргетированной реклами, але це вже окрема професія.
де навчитися
Отримати професію SMM-менеджера можна ... в самому Instagram. Наприклад, у @ e.goloshchapova вчиться вже 16-ий потік бажаючих освоїти цю спеціальність. Навчання займає від 1 до 2 місяців, в залежності від обраного пакета. Вартість стартує від 2 923 грн до 15 500 грн (7 900 - 41 900 рублів) в залежності від обраного пакета. Найдорожчий варіант передбачає допомогу в працевлаштуванні.
Таргетолог
Таргетована реклама - можливість показувати рекламу тільки «зацікавленим» користувачам. Алгоритми Facebook і Instagram кожен день аналізують інтереси користувачів по сотням параметрів, і рекламодавці можуть враховувати результати цієї діагностики, показуючи рекламу тільки тим, кому продукт дійсно цікавий.
Справжній таргет - це не про кнопку «просувати», яка є у кожного під постом в Інстаграм. Налаштування таргетированной реклами в Instagram здійснюється через рекламний кабінет в Фейсбуці, розібратися з яким непросто.
Грамотний таргетолог аналізує цільову аудиторію, формує її, допомагає зі створенням рекламного оголошення, запускає промоакцію в рамках бюджету, аналізує її ефективність і багато іншого.
Скільки можна заробити
Вартість роботи новачка - від $ 100 за одну промоакцію. В місяць починаючому фахівцеві реально заробляти до $ 1000.
де навчитися
Один з найпомітніших таргетологов в російськомовному інстаграм Ігор Зуєвич. Його рекламу бачили, здається, абсолютно кожен, хто хоч скільки-небудь цікавиться питанням.
Вартість навчання у Зуєвич 4 680-7 800 грн (12-20 тисяч рублів) в залежності від обраного пакета. Тривалість курсу залежить тільки від вас і того, скільки практики у вас буде. Доступ до інформації курсу зберігається протягом 180-365 днів, знову ж таки в залежності від обраного тарифу.
Детальніше з професією і завданнями таргетолога можна познайомитися тут.
З практикою складніше. Щоб стати хорошим таргетологом, потрібно потренуватися на запуск різних рекламних компаній, а це вимагає бюджету.
Простий шлях - після навчання налаштовувати рекламу безкоштовно, щоб відточити навички і напрацювати власні успішні кейси в різних сферах, на підставі яких брати платних клієнтів.
Конструктор Лендінзі в месенджерах
Чат-боти працюють 24/7 у всіх месенджерах, якими ми користуємося. Сьогодні для того, щоб ефективно продавати свої продукти або послуги, не потрібен навіть сайт. Вибухова комбінація - з реклами в соціальних мережах вести клієнта відразу в чат-бот.
Конструктор чат-ботів в Telegram, Viber, WhatsApp, Facebook - вибирайте, що вам ближче, - дуже затребуваний фахівець.
Скільки можна заробити
Освоїти професію можна навіть без навичок програмування, вартість бота у новачка - від $ 100, а на його розробку йде менше 1 дня.
де навчитися
Як створити групу чату ботів є безкоштовні сервіси. Можна спробувати навчитися безкоштовно, розробляючи чат-боти і набиваючи власні гулі. А можна заплатити 7 000 грн за курс і створити бот під керівництвом куратора Академії Інтернет Маркетингу. 8 лекцій за 4 тижні і чат-боти в найпопулярніших месенджерах будуть вам підвладні.
Навчання закінчується здачею іспиту - власного проекту і отриманням сертифікату.
Де вчать всім цим професіям
Навчитися будь-який з цих професій можна ... в соціальних мережах. Грамотних фахівців нададуть режим велосипедиста і вони створюють навчальні курси. Якщо добре себе показати, перших замовників можна отримати ще в процесі навчання. До розкрученим фахівцям вишиковується черга замовників, так що вони з радістю рекомендують кращих учнів клієнтам, з якими фізично не встигають працювати.
Зверніть увагу на пропозиції, автори яких говорять, що ви окупите курс в процесі навчання - це дійсно так. Якщо ви готові вчитися і працювати, звичайно.
Плюс роботи в соціальних мережах - ніхто не питає, скільки вам років і чи є у вас шкідливі звички, наприклад. Мама в декреті, школяр або пенсіонер - освоїти нову прибуткову професію може кожен, хто цього дійсно хоче і готовий інвестувати в це найцінніше, що у нього є - час. Ну, і гроші.
Де новачку шукати замовників
- Перший спосіб для молодого фахівця знайти нових клієнтів - розповісти, чим ви займаєтеся і запропонувати свої послуги. Наприклад, запропонуйте співпрацю всім комерційним сторінок, на які ви підписані. Можливо, улюблений Інста-магазин якраз шукає адміністратора.
Також багато блогерів роблять пости, мета яких - дозволити передплатникам розповісти про себе і знайти один одного.
- Навчальні паблік, такі як Instablog_secrets з закритими клубами - справжній клондайк замовників.
- Знайти віддалену роботу можна і в месенджерах. 5 спільнот в телеграм з актуальними вакансіями:
- Помагатор - робота менеджером блогера, копірайтером, невеликі замовлення написати тексти для магазинів.
- Workess - канал з пропозиціями про роботу від невеликих проектів, наприклад - зробити шапку в Instagram, до постійної роботи адміністратором облікового запису.
- Удаленщікі - канал, в якому понад 134 тис. Передплатників з вакансіями віддаленої роботи. Тут більше постійна робота, а не разові проекти.
- Distantsiya - група з вакансіями віддаленої роботи, як на разовій, так і на постійній основі.
- Finder.vc - ще один майданчик для пошуку віддаленої роботи. Вакансії як для новачків, так і для профі.
Як бачите, трохи вільного часу, комп'ютер або навіть телефон з постійним доступом в Інтернет і знайти роботу до душі сьогодні може кожен!