Час читання ~ 5 хв.

Рейтинг таксі Києва: порівняння топових служб

рейтинг такси киев 2020

Ви спізнюєтеся на зустріч або не знаєте дорогу? А може, ви засиділися в гостях і громадський транспорт вже не ходить? Або збираєтеся на важливий захід, а на вулиці сльота і зберегти пристойний вигляд в таких погодних умовах неможливий? У будь-якому з цих випадків на допомогу прийде таксі. Благо, вибрати сьогодні є з чого: Bolt, Uklon (Ухил), Uber, Ontaxi і т.д.

На який із служб зупинитися, задалися ми питанням в редакції Олфін. Так з'явився наш рейтинг таксі Києва. 

Щоб провести порівняння служб таксі і назвати краще таксі Києва онлайн і офлайн, для початку визначимося з критеріями оцінки. Ось наш невеликий перелік, сформований з досвіду поїздок по Києву, Вінниці, Житомиру, Дніпру і іншим населеним пунктам України.

зміст:

  1. Рейтинг таксі Києва: тарифи
  2. автомобіль
  3. Культура обслуговування
  4. Додаткові переваги і бонуси
  5. В якому таксі краще працювати в Києві 2020
  6. Рейтинг служб таксі: висновки

Рейтинг таксі Києва: тарифи

Ціна за 1 км. Важливий фактор не тільки для студента, але і для кожного, хто регулярно користується послугами найманого екіпажу. Враховуємо таку «родзинку» як вартість мінімального замовлення в 30 грн (практично у всіх фірм). Так таксисти відбивають витрати на подачу авто і нульовий заробіток на коротких дистанціях.

Тарифи по Києву коливаються від 5 до 10 грн / км. Дорожче вийде, якщо замовлений мікроавтобус. Спринт між містами буде коштувати від 6 грн / км. Несподіваною може виявитися додаткова вартість «автотелепортаціі» - нарахують час простою, прикурювач, трансфер з / в аеропорт, перевезення тварин, об'ємних вантажів, марку авто, клімат-контроль і т.д. Так, в таксі Києва хвилина простою коштує від 1,5 грн.

Ми продзвонили популярні таксі і дізналися їх розцінки та особливості обслуговування. Результат нашого невеликого дослідження топ таксі - в таблиці.

НазваВартість 1 км по місту (в залежності від класу авто), грнВартість послуги погодинно (в залежності від класу авто), грнПодача (в залежності від класу авто), грнСпосіб оплатидодатково
Uklon6,5-8послуга не надається45-90готівкові, картастрахування життя
Bolt4,630прокат електросамокатів, доставка їжі
Uber4,5-1025-85прокат електросамокатів, електровелосипедів, доставка вантажів і їжі
Преміум480-150плата за подання не беретьсянемає
жовте таксі5,510035тільки готівку
Приватні5,512040
Joker5,2послуга не надається37
Taxi 292510030
Callback6-10послуга не надається40-150бонус 3%
Оксі-Таксі (електромобіль)7,550немає
Uber Green (електромобіль)4,630 (55 грн - мінімальний тариф)

До речі, ви знаєте, що в Uber вартість поїздки залежить не тільки від класу автомобіля і відстані, але і від безлічі супутніх чинників: часу доби, пробок і кількості замовлень? Іноді в додатку можна бачити, як ціна зростає або падає мало не щохвилини. В один і той же день розкид може становити 30% і більше.

автомобіль

На щастя, часи прокурених ВАЗів і Ланосів в общем-то пройшли. Однак зустрічаються ще гонщики на цих «відрах з болтами», яких «тато з 6 років їздити вчив». Дивлячись, як від «боліда» ухиляються інші учасники дорожнього руху, в наступний раз цією службою таксі користуватися відмовитеся. Нормальне таксі - означає надійне і безпечне.

Прокурений салон, відсутність амортизаторів як класу, бардак і пил в машині стають основним критерієм вибору служби «з шашечками». Чесності заради, таксі з хорошими машинами в Києві фактично витіснили «приватників» на раритети в несправному стані.

Культура обслуговування

Цілий клас водіїв таксопарків столиці іноді викликає сакраментальне питання героя Данила Багрова з фільму «Брат»: у тебе родича в Москві немає? Низькі в обраній службі таксі тарифи стають неважливими, якщо людина за кермом лихачить, порушує ПДР, нескінченно розмовляє по телефону, рулить однією рукою і т.п.

Еталон обслуговування:

  • охайний одяг;
  • приглушена музика;
  • швидкий і акуратний стиль водіння;
  • точно видана здача;
  • оплата готівкою, з картки або в онлайн-додатку;
  • відмінна ввічливість і т.д.

Додаткові переваги і бонуси

Багато служби таксі надають різні бонуси для пасажирів. наприклад, програми накопичення бонусів від 3 до 5% від суми замовлення. За які в подальшому пропонують безкоштовні поїздки. Серед них «Таксі 571», «Таксі 838», Shark Taxi, «3040» і ін.

Страхування життя пасажирів працює в таксі Uklon. Обіцяють ввести цей сервіс в Bolt. А про зручність і функціонал сервісів за викликом і додатків можна взагалі окрему статтю писати.

В якому таксі краще працювати в Києві 2020

Вище ми розглянули про переваги для пасажира. А тепер розберемося, в якому таксі краще працювати. З цим питанням ОлФін вирішив звернутися на спеціалізований форум. Там ми знайшли опитування для водіїв «Вибираємо кращу службу для водія в Києві», в якому на момент публікації статті взяло участь 924 людини. Кожен міг вибрати до 6 варіантів відповіді. З 35 служб таксі, згаданих в опитуванні, в топ-5 для роботи увійшли:

  1. Ухил - 265 голосів (18.1%)
  2. Болт таксі - 217 (14.8%)
  3. Uber - 160 (10.9%)
  4. Еліт таксі - 145 (9.9%)
  5. Таксі 292 - 119 (8.1%)

Решта служби таксі отримали від 0 до 77 голосів.

При цьому багато хто відзначає: працювати в таксі в Києві зараз складно. Якщо вірити відгукам, навіть найпопулярніше таксі не стане гарантією гарного і стабільного заробітку.

«Тарифи, якщо не на рівні маленьких міст, то приблизно такі ж. При цьому таксистів набагато більше, ніж замовлень. Пробок і тягучок не злічити. Можна вицепіть замовлення за 100 гривень і виконувати його пару годин, витративши на паливо більше, ніж сам тариф. Зароблене піде в бак і на комісію прилипали. Це днем. Вночі інша специфіка: без знання міста вас розірвуть місцеві аксакали. Будете з центру возити в спальники і звідти повертатися порожняком. Ті ж гроші будуть йти в бак. Може що і залишиться на пару чашок кави з ларька і на пачку сигарет. Але на харчування та на знімання койко-місця в якому-небудь хостелі навряд чи вистачить ».

Рейтинг служб таксі: висновки

Сподіваємося, ця стаття допоможе вибрати кожному читачеві скласти свій рейтинг таксі Києва і створити індивідуальний баланс при виборі перевізника. І тоді зможете не тільки замовити авто недорого, але і отримати задоволення від поїздки!

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(8 голосів, в середньому: 4.5 з 5)

12 коментарі до “Рейтинг такси Киева: сравнение топовых служб”

  1. Аватар коментатора6807886 :

    1. таксі, як офіційного в Україні НЕМАЄ
    і не треба тішити себе ілюзію.
    1.1. Всі зазначені «компанії» це сервісі з пошуку «попутника» або «попутного авто» і до ТАКСІ, як комерційній структурі (відповідні коди діяльності та ліцензії) не мають ніякого відношення.
    1.2. Від ухилу Ви страховку не отримаєте ніколи (максмум Вам дадуть «відступні», якщо вже дуже гучне справу).
    До Водієві Ви взагалі нічого не зможете пред'явити: Ви сіли до нього самі на свій страх і ризик як «попутник». У водія ніякої страховки (з покриттям Вашим «проблем» немає), як і втім немає і «зобов'язань працівника» перед якоюсь би там не було службою. Виняток це взаємини водія і «парку», але пссажіра в цих взаєминах немає.
    2. взаємодія авто / водій - пасажир / клієнт.
    2.1. Пасажиру цікаво швидка подача, прийнятний рівень комфорту / обслуговування і низька вартість.
    2.2. Водієві цікавий «дохід»
    тариф, возмеем Болт
    тариф 4,6 грн / км
    - комісія 35% => отримуємо, 2,99грн / км
    (Ще треба врахувати комісії банку на переклад водієві або поплненіе рахунку водія в службі). соостветсвенно 100км це 299 грн
    скажімо на 100 км - 10 л бензину це 250грн.
    Ну, що «дохід» є?
    Я вважаю, що ПОКРИТТЯ (не доход !!!) вартості використання особистого транспорту в службових цілях це потрійний витрата палива (7,5 грн / км). Але в «таксі» ще є і холостий пробіг ...., Але це вже окрема тема. Так, всі їздять на дизелі або газу (грубо це 60% від вартості бензину).
    2.3. Багато «пасажири / клієнти» сильно дивувалися навесні (в перший локдаун) чому так довго треба викликати / шукати машину ... і при цьому всі служби мають опцію змінити вартість поїздки (- / +).
    Якщо все більш / менш водій має дохід близько 100 грн / год (якщо їздить від 10 грн / км і подача не більше 1 км (+/-).
    Логічне запитання: Навіщо «брати замовлення» на 60 грн і їхати 3-4 години?
    2.3.1. У служб ні тоді не зараз немає перерахунку вартості «за фактом» - тільки враховується РОЗРАХУНКОВА величина відстані (найкоротшого і за напрямками, а не дорогам - і це теж окрема тема) і розрахункового часу, яке також суттєво відрізняється від фактичного.
    Примітка: Жоден автомобіль «таксі» в Києві не може рухатися по смугах громадського транспорту (до питання про те наскільки «таксі» взагалі «легально»).
    3. Поки не введуть «ліцензування» осіб (таксистів / машин) і відповідно контролю їх кількості на ліцензійній території + розрахунок поїздки тільки по таксометрів (він же РРО в авто) з урахуванням фактичного відстані і часу простою в пробках - «оркестр" не заграє , гроші буду йти в пісок і все биковать один одного ...

  2. Аватар коментатораСергей :

    Не підтримую автора- я працюю в таксі під Юбером на «відрі з болтами» під назвою «ланос».
    Рік працював під більшістю великих служб таксі на їхньому солідному авто і скажу що моє «відро» з обслуговування пасажирів буде часто краще, оскільки: ремонтую повністю сам і вчасно (виключаються криворукий українські фахівці і не чекаю коли керівництво надумає), маю солідний безаварійний досвід по Європі на різному великому автотранспорті, знаю кілька мов і в цілому не вважаю свою зайнятість як постійну роботу оскільки реалії в країні сумні: низькі тарифи, вічні пробки, бідність населення і як наслідок непорядність часто норма.

    1. Аватар коментатораАнастасия Ткачук :

      Дякуємо вам за коментар.

      Чи працювали ви в інших службах таксі?

  3. Аватар коментатораСергей :

    Не знаю, чи буде ким прочитаний цей коммент) Але ...
    Матеріал мене зачепив! У сенсі, мені сподобалося! Але моторошно все наївно, поверхнево ... З позицій клієнта, для якого догмою є тільки слово «таксі») А давайте зробимо розгорнутий матеріал з цього питання? Як, хто, чому ... Зачепимо бачення клієнта, вигодонабувача, водія ... Ставлення поліції, дитячі крісла і бустери, дотримання ПДР, наявність «батога» за порушення цих правил дорожнього руху ...
    А я готовий багато в чому допомогти! Про свій досвід розповім при приватному контакті) Гонорар мені не потрібен! Але дуже хочеться, щоб клієнт не заявляв: «Чуєш ТИ, писок і виконуй свою роботу!»
    Коротше) Якщо цікаво, зв'яжіться зі мною по милу)

    1. Аватар коментатораКира :

      Добрий день. Сергій, якщо ви хочете, можете написати таку статтю. Ми опублікуємо її від вашого імені.

    2. Аватар коментатораСергей :

      Та не ... Я практик в поле, але зовсім не письменник (А поділитися дуже хочеться! Буду шукати письменника)
      PS Колись в Village, на зорі моєї діяльності в цьому напрямку, опубліковувалися «вигадки нікого таксиста». Як і стукаю до них, напевно)

    3. Аватар коментатораАлександр Анатольевич :

      Послугами таксі користуюся вже 40 років., Хоча в певний життєвий період наймав водіїв для роботи на своїх автомобілях.
      З огляду на кількість ДТП в яких я побував зі своїми «водіями», пробігаючи 5-8 тис. Км в місяць, зрозумів, що краще за кермом їздити самому, якщо є така можливість.
      Таксистам ніколи не хамив. Але проблеми з ними бували. Як правило, через відсутність гнучкості розуму або банальної невихованості.
      Так наприклад в у 2020 році водій таксі віз мене в Боярку за неправильною адресою і підлогу дороги намагався з'ясовувати зі мною відносини і вимагав відповісти, хто йому заплатить за помилку оператора. Хоча я йому не відмовляв ні в оплаті, ні в компенсації. Він так мене дістав своєю тупістю, що у мене серце стало прихоплювати.
      А недавно таксист фірми «Болт» під'їхав, але не побачивши мене і не передзвонивши мені, нахабно зняв гроші з моєї картки і зник з місця злочину. Ще ніхто не викликав у мене стільки обурення і ненависті як цей таксист. Як-небудь я витрачу час і дні, і зроблю все можливе, щоб цей таксист був самим нещасним таксистом в місті Києві.
      Погодьтеся, не вистачало ще, щоб таксисти брали на себе роль судді і самі могли стягувати гроші з банківських карт клієнтів проти їх волі і самі вирішували, чекати їм клієнта або не чекати.
      Це я кажу до того, що кожен негативний проступок одного таксиста, є проступком всіх таксистів міста Києва, не кажучи вже про таксистів конкретної компанії. Тому що жителі Києва в переважній своїй більшості мають справу і вступають у відносини з усіма таксистами Києва, а не з одним таксистом, і не з одного ізвозочной компанією.
      Вважаю працю таксистів дуже потрібним і важливим для великих міст.
      Вірю, що велика частина водіїв таксі є хорошими і порядними людьми.
      Але ложка гівна завжди буде псувати весь мед.
      Кадрова проблема є основною у всіх сферах діяльності людей.
      Але за рік чи за два її не вирішити. На це потрібні кілька десятиліть (два покоління) наполегливої виховної роботи з боку церкви і влади.
      Але оскільки дітей і молодь давно вже ніхто не виховує, на істотне поліпшення культури і професіоналізму в сфері обслуговування в розколотої України сподіватися безглуздо.
      На жаль.

  4. Аватар коментатораАлександр Романов :

    Спасибі службі 571 за вибір послуг! Працюю керівником, але своїм водієм не обзавівся, машину заводити теж не бажаю. Викликаю зазвичай машинку комфорт-класу, коли їду з партнерами або колегами. Обслуговування - на висоті. Таксисти нічим не відрізняються від особистих водіїв. На вихідних іноді викликаю економ, теж нормально, тільки машини не такі нові, престижні, комфортні.

    1. Аватар коментатораЮлия :

      Схоже на замовний відгук, але так і бути, припустимо його. Може, комусь стане в нагоді 😉

  5. Аватар коментатораИван :

    Викликав OnTaxi кілька разів. Поки що все влаштовує. І кешбек у них є, і оплата картою, і класи різні. Головне, що відразу прораховується мрашрут. немає вилки оплати. Страхування? А спробуйте її отримати)

  6. Аватар коментатораИсторик :

    Дурниці це все ... .а страхування пасажирів таксі взагалі прикололо (кожному пасажиру страховку видають? ... .Интересно яким чином? ... .в автобусі наприклад страховка прописана в квитку ... і питання знавцям: як часто Вам чек за проїзд дають в Києві? ... .отож ) ...

    1. Аватар коментатораЮлия :

      Про чек: ви маєте на увазі в таксі? Мені жодного разу не давали і я про таке не чула. Але я, наприклад, майже завжди користуюся службами з оплатою картою: Убер або Ухил. Гроші списуються з карти і видно одержувача. По суті, це і є чек. За ідеєю, якщо пасажир Убера потрапляє в ДТП, на місце виїдуть всі служби: швидка, поліція і, думаю, страхова. Причому не раз чула, що при ДТП страхова приїжджає першої. Так що не думаю, що це буде проблемою, але перевіряти, звичайно, не хочеться.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

наверх